BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Nak Tukar Blog Template !

Saturday, December 10, 2011

Assalammualaikum..

Entry aku kali ni pasai blog template / design.. ikutkan konsep asal .. --> tak kesahla ape, janji aku suke....
But sejak akhir² ni (sejak ceta aku akan kawen tak lama lagi da mula), aku terasa tetibe cam berbunge² la plop...
Ikutkan hati nak sangat update blog template aku pada saat aku taun d good news tu gak.. ecececcecece...tapi rilek laa... bak kata future hubby aku - "Chill lah~!" - (Padeheinye aku pon xsuke dengor die cakap cenggitu.... anyways, ni blog lama ku nye template :

Template asal .. pls take note Logo blog aku tu copyright haku ek... sindri buat.. xsantek tapi at least oklah pada mata aku... ♥

Nak tukarkan ke :

Google jek .. then terjumpe... time wat entry ni, lom edit lagi blog... Hope menjadikkk!!!! tunguuuuuu aaaaaaa!!!!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...