BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Blog Template Updated! WeeeeEeE~!!!

Thursday, December 15, 2011


Alhamdulillah, finally lega hati aku biler semua yg aku nk , ada kat BELOG haku nih... Pada pandangan mata kasarku, kire orait ler... tak tau ler plak kome... tapi ahh.. xkesahlah.. janji xla kosong sangat macam dulu nih:


Jenuh gaklah menggodek² .. mengGOOGLE bagainye... tengok² jumpa blog nih  Tutorial Untuk Blog | Blogspot ... dari A to Z, lengkap... (almost la)... main html banyak nih... tapi sangat simple utk di-follow... 

Korang scroll lah belah kanan bawah, leyh tengok byk tutorials yg di provide .. Macam ni :

Ada byk lagi Tutorials .. Sila lawati Belog ini.. sekiannn

Untuk add lagu kat blog plak, aku biasanya guna Music Dumper & mp3raid .. just SEARCH lagu ape yg korang nak kat SEARCH BOX , the akan kuar codes yg korang just kna copy paste kat HTML BOX (ADD WIDGET) ..

As for 'Welcome To My Blog' or 'Please Follow My Blog' tuh, korang leyh la pergi kat Widget Index | Blogspot .. macam² ada kat situ.. just kena rajin godek jek...

Last but not least .. kalau ada WIDGET yg korang berkenan kat blog aku nih, sila² lah GRAB yerk... Ape salahnye kongsi Ilmu .. ♥ ♥ ♥

Akhir kata :

SERIOUSLY YOU SHOULD TRY !!!

2 comments:

nuranne said...

I'm using the new blogger interface...huhu cant do much about it.

Ainn Razak said...

SimplySeoul ~ Then Changed it back to the old one... once you're done with the renovations, switch it back... ♥ ♥ ♥

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...