BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Kawen Oh Kawen !

Tuesday, December 13, 2011

taken from : Azika Collection
 " Di renjis renjis di pilis 
Di tepungi lah tawar 
Hai beras kunyit di tabur 
Disiram si air mawar
Duduk muda sejoli 
Atas pelamin berseri 
Dihias intan baiduri 
Sebagai raja sehari "
Yeszaaaa.... yea... aku akhirnya dibenarkan untuk mendirikan masjid dengan pihan hatiku , Aizat Muhamat Khazali setelah hampir 6 tahun kami bersama... segala perit getir, suka duka kami dah tempuhi bersama... akhirnya tak lama lagi aku akan bergelar isteri kepada beliau.. 
Transition from Ms. Ann ---> Mdm Ann ...
huhuhuhuhuhuhuh.... apa aku rasa?
Nervous... takut.. ngeri.. seronok..lega...rasa cam nk lompat2 bila dapat tau parents aku akhirnya setuju dengan planning ini.. terima kasih tak terhingga buat bondaku tersayang.. Kalau mama xinform kat abah bulan 11 aritu, mesti abah sampai bebiler pon xkasik aku kawen... :( tulungggggggggggggggggg.......!
Ye.. seriously kalau ikutkan Abah, beliau mmg xkasik aku kawen langsung.. np? ntah ler.... aku pown xtauu.... tapi ada gak beliau mengumumkan bahawa seandainya ku nk tawen, aku mesti ada Phd baru leyh tawen.. #Hadhoinyepon ... Aku skrg buat masters pon blom abis... umur 24th December ni dah nk masuk 26.. Phd paling kurang n singkat 3 tahun... maknenye dalam umo aku 30 - 32 baru dpt kawen... huhuhu... sedihnya,.. seriously...Tapi Alhamdulillah, syukran... mama lebih memahami.. mama cakap sekali jek kat abah, abah trus kata ok.. tapi nk awalkan plak.. bulan 3 tahun depan.. haiyaaaaaaa.......
So, after beberapa discussion dari bulan November - now (tarikh aku post nih), mama cadangkan bulan 6 je... sekurang2nye cik abang aku sempat ler nk kumpul wit... brang hantaran n such ... 
>>> Soklan Cepu Emas <<<
Tarikh kawen biler??? 
Itu aku xpat nk cakap lebih²... sbb 24th December 2011 nih (sempena Bday aku yg ke 26), rombongan Cik abang datang dan semuanya akan dibincangkan... ngeri pon ada nih... bukannye ape.. mmglah kami ni biasa berjumpa... aku biasa ke rumah cik abang n biasa jugak bersembang2 sejak 6 tahun yg lepas... mama pon dah penah jumpa n siap beraya beberapa kali kat rumah bakal in laws aku nih.. dan cik abang lagilah sellu bebenor luangkan masa ngan family belah aku.. cuma yg MENGERIKAN aku adalah ABAH aku... yer.. A.B.A.H ..... sbb Cik abang aku nih pes time nk ngadap ABAH aku nih.. FYI, abah aku ni GARANG / STRICT / KELAKAR GAK... pendek citer UNPREDICTABLE .... Doakan semua yg dirancang berjalan lancar yea? Amin Amin Amin Ya Rabbal Alamin..... 
papepun, tunguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
nnti aku update.... ada less than 2 weeks jek...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...