BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Doa Buat Mereka Berkasih² ♥

Sunday, December 11, 2011





Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang,
yang melabuhkn cintanye padamu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu..

...Ya muhaimin jika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinye tertaut
padamu agar tidak terjatuh aku
dalam jurang cinta nafsu

Ya rabbana jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada hatimu

Ya rabbul Izzati jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang
yang merindui syahid di jalanmu

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihmu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya
bermunajat di sepertiga malam terakhirmu

Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyeru manusia kepadamu

Ya Allah,jika kau halalkan aku merindui kekasihmu,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga
melupakan aku pada hakiki dan rindu abadi hanya kepadamu
Amin.....................

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...