BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Aku Mau...

Monday, February 14, 2011

"This is another song yang abang dedicatekan buat aku ..
bertahun lamanya lagu ni dah semakin sebati dalam diriku.."



Once - Aku Mau



Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...