BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Hari ini dia datang....

Saturday, February 12, 2011

Hey..hey..hey..

Dia datang..jeng..jeng..jeng...dengan lenggang lenggoknya...lalalala...:P
huhuhuh...sowie eyh...arini mood GUMBIRA... GEMBIRA..


Kenapa?

Sbb 'dia' datang..

Siapa?

TADAAAAAAAAA..........


Encik BoiFren la~~!!!!

wendu sangat kat die nih..
katanya nak dok sini 2 hari..
tapi macam tak cukup jek masa yang kami nk luangkan bersama..
dia kena repair lampu ngan laptop...
ciannn abang...!
takpe...kan?
janji dapat jumpe...
itu yang penting... :)

terasa macam alam kawen plak..
macam suami datang menjenguk isterinya yang dok jauh ...
huhuh..
kuat berangan tol haku nih..

yelah..just imagine..ni tahun ke-5 kiteorang bersama..
susah senang sama-sama..
time aku blaja dulu (diploma) lagi kenal..sampai lah aku wat masters nih..
die pown camtuh...die kenal aku time dip...
tapi kiteoran betol2 kenal time aku dah nk abes dip..
pes time jumpe kat PUDU...
huhuhu...

Wenduuuu......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...