BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Kisah Tersepit-Terkepit

Thursday, February 10, 2011

Em..

serabut tol kepala ni..
dengan flu nye...
dengan sakit tekaknye..
dengan sakit pinggangnye..
dengan sakit punggok..eh..punggung..emm..buruk tol ejaannye..
sakit my but..heheheh...sbb duk kat krusi lelame nih..

em... macam2 lah..tapi  y penting kuceng ni punye sedapla tido sampai ter-stuck pon bleyh jek rilek lagi..
kalau aku leyh memaintainkan tahap kerilekksan cam kuceng tu kan besttt..
emm....:)


kadang2 macam blur gak ngan situasi nih..
tersepit ke aku?..
terkepit ke aku?..

keee....

aku yang disepit dan dikepit?

apakahhhh??...

(sila jgn tanya)


ha..tengokk...aku rase kuceng2 ni mmg jenis rilekkkk luuuu!....

huhuu....

mmg betul gak  ngn pepatah melayu 'Di telan mati MAK, di luah mati BAPAK'...
tapi ada tak pepatah baru cenggini? --> 'Di telan tercekik, di luah kebulur, di ludah terkotor, di rasa terjelir'..

ahahahhaah...apakahhhh?

lebih kurang cenggitu ler yang aku rasa...

ada penah one time dulu, not long time a go.. a good friend of mine penah pesan..

"You cannot say you understand other ppl condition unless if you're in his shoes for real"..

It's True.

End.Fin.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...