BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Persiapan Wedding |Hadhoinyepon

Friday, January 27, 2012

Adoiyaiiii... sejak dah kije ni payah tol nk update blog... bz.. al.maklumla... byk nk kena belajar n mengajar dan turut di ajar... lalalala... okei... stoppp.... kite sambung balik citer pasal wedding nih... okeiii.. persiapan okeiiii semua.. alhamdulillah sgt2... mama support abis2an. Barang hantaran pon aku dah siap beli.. belah aku nk belah si dia... cadangan awal2nya die belilan utk aku dan aku belikan utk si dia... tapi bila aku pk2, baik aku beli brg aku, dan si die beli brg sendiri jugak...(kurang sikit expenses si dia sedangkan aku ni mmg nk selected items..alaa.. bukannya selalu....huhu) ... sooo list barang2 aku punya dah di beli :


1..sunglasses bonia (xpenah dibuat org kan??  Tu yg unikkk)

2..handbag pink Carlo rino

3..jam pink Carlo rino

4..perfume lavin marry me

5..laptop (belum)

6..phone (belum)

7..kain sepersalinan (belum)


------------


Okeiiii ... tu belah aku... yg si.dia yg belum beli cuma jam and kasut je.. most probably g beli ngn si dia seandainya ada masa dan berkesempatan... huhu...


------------


Bab kotak hantaran pon da setel.. lapik.. semerit (betoi ke idak aku eja ntah) ... goodie bags...bunga telor... semua okeiiii.. sooo... yg belum lagi :


1..kad kawen

2..pelamin n baju sanding

3..kain baju nikah

4..caterer

5..tok kadi

6..kursus kawen

7..hiv test

8..borang kawen


------------


Hiv test kna buat 3 bulan before tarikh nikah...soo.. dlm awal bulan 3 okeiiii lah gak.. bek g awal.. setel semua senang...


Borabg skrg download je... soo planningnya dlm tengah bulan 3 kna submit borang...


--------------


Sooooooooooo..... conclusion nya... kalau boleh aku nk semuanya setel by bulan 3 pasai nikah dah di anjak ke 26hb mei 2o12 (Saturday)  n reception on 27th may 2o12 (Sunday) ... hope sgt xberubah2 la lagiiii... tolonggggglaaaaaa ....


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...