BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



Deco Deco Deco | Simple But Sweet

Thursday, January 5, 2012



mintak hampun dan mahap sekiranya quality gambo xbest, since aku hanya snap guna phone camera jek.. bukannya DSLR
Rumah sewa kat area Tg Malim dah dpt.. Sewa Sebilik Sorang2 .. Ok gak.. RM2oo, rumah dilengkapi dgn astro beyond (fuhhhh legaaaa dennn) , refrigerator,  meja makan, dapur memasak ngn meja mkn.. bilik aku kosong, just ada tilam nipis dan kipas stand...

Memandangkan dinding bilik tu aku tgok ada kesan conteng agak besar, last Sunday aku g Romantika, Shah Alam ngn mama, adik n incik babammmm selepas hantar abah aku kat Bandar Tasik Selatan.. FYI, Romantika ni penuh ngn Home Deco Items,  specifically barang2 vintage .. so aku pon dok shoping la ale yg patut for my new place.. (nk deco bilik jek) ... then tadik kan ada aku ckp dinding bilik tu kna conteng trok? Aku budget nk sental kesan degil tu ngn JIF pastu baru letak gambo yg Incik babammmm belikan utk aku (stelah aku merengek2 nak jugak kat situ) ... nnti gambo tu pas kawen akan masuk ke rumah kami la pulak.. insya'allah ... so, aku snap 3 photos jek...(mintak hampun dan mahap sekiranya quality gambo xbest, since aku hanya snap guna phone camera jek.. bukannya DSLR)

Planningnya Jumaat ni (6th Jan)  nk ke rumah sewa utk mengangkut barang,  menvacuum, mengemop dan menghias ape yg patut.. Since senin (9th Jan)  aku masuk kije before 8am, aku tpaksalah brmalam jugak kat rumah sewa pd ahad (8th Jan) tu.. Hadhoinyepon ... Xpe... yg penting hilik aku mmg dr blaja dip, degree, masters n sampai skrg bertemakan PINKKKKKK!!!

Psssttt.... nnti aku upload bilik sebelum n selepas d di deco... buleyh buat hanya yg termampu jek...(ghumah org katakan)

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...