BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

♥ Followers ♥

♥ سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم ♥

If you don't like me, someone else will. If you're not missing me, someone else is. If you don't love me, someone else does... :)
I'm the type of girl who wears sweatshirts and jeans all the time but can dress nicer when I want to.

I'm the type of girl who is loud and talkative but quiet when I'm sad. Basically, I'm not your average girl but I just wish someone would accept me for it.

I may not be a good ummah, a good daughter, a good student, a good friends, a good listener, a good girlfriends, a good in everything but... I'll try to be my best ;)



hari ramadhan yg terakhir..

Monday, August 29, 2011

jam mnunjukkan pukul 517am .. sampai ke waktu sahur aku xpat nk lelapkan mata..mcm2 perasaan yg bcampur baur dgn senses aku..

mata tak kelat.. cuma badan yg letih.. oh! xlupa juga otakku yg berdiameter lebig kurang 2 genggam penumbuk ku ini pon turut terheret dgn keletihan yg luarbiasa.

"luarbiasa " - ada apa dgn pktaan ini shingga ianya mampu mbuat tidur ku tganggu? byk kuasa sakti berdewakan syaitan dan berajakan iblis "luarbiasa " ini.. sungguh.. aku tak tipu.. keadaan spt ini tidak pula selalu hadir.. syukur ianya bukan "regular customer " jenis annoying sampai rasa nk mati.. syukrannn.. cuma ianya dtg bkala.. boleh juga aku ibaratkan ia begini: " dtg spt ribut.. perginya spt tsunami yg myapu habis semua" .. mendlmkan kesan dia..?

keadaan spt ini acapkali menyusahkan seantero alam maya .. namun si "luarbiasa " ini bagaikan lali.. ataupun lebih sesuai aku gunakan pkataan "tak kesah @ donno @ wut d hell? " .. seriously bukan calang2 "luarbiasa " yg aku tpaksa deal with.. walaupun hanya utk beberapa hari.. namun tahap ksabaran makin menipis.. "astagfirullahalazimmmm..." - ini sj yg mampu aku katakan... mohon Allah tabahkan hati aku.. jgnlah aku bdosa lagi dgn apa yg aku fikirkan ini..

"walking on a thin ice...." - mnunggu masa je jatuh tejerumus..sejuk..laku bku jd ice block..

harapan aku yg terakhir buat Ramadhan 2011 : "Ya Allah Ya Tuhanku.. moga kau bukakanlah pintu hati si luarbiasa ini agar kembali ke pangkal jln.. sujud kpdmu se-humble yg mungkin.. bsyukur kpd mu pemberi segala2nya.. bersihkanlah hati nya dr sifat2 mazmumah .. sesungguhnya aku dan kluargaku ymtelah begitu lama d zaliminya.."

amin.. amin.. aminn ya rabbal alamin...
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...